Najčešća pitanja

1. Da li je poštarina uključena u cenu?
Za sve porudžbine čiji ukupni iznos računa prelazi 2.000,00 rsd poštarina je besplatna. Za porudžbine čiji je ukupan iznos ispod 2.000,00 rsd postarina se plaća i iznosi 222.00 rsd.

2. Na slici ima više artikala?
U našoj ponudi ima jako puno artikala koji su asortimanski i iz tog razloga na jednoj slici ima vise artikala (iskazana cena odnosi se na jedan artikal). Ukoliko želite da naručite određenu igračku iz asortimana molimo Vas da u napomeni tačno naznačite koji artikal sa slike želite. U slučaju da artikal koji ste naveli u napomeni nemamo, operater će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

3. Registrovan sam kao vaš kupac i kupovao sam kod vas, međutim, morao sam da promenim internet provajdera i sada imam drugu e-mail adresu. Šta treba da uradim u ovom slučaju?
E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog". Takodje nam možete poslati nove informacije na online@dexy.co.rs i mi cemo ih korigovati za vas.

4. Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
U ovom slučaju, potrebno je da u roku od 30 minuta nakon poslate porudžbine a u primljenom e-mailu koji ste dobili da ste uspešno poručili, kliknete na poništi ovde. Na ovaj način će se Vaša porudzbina poništiti. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali u tom slučaju Vi plaćate trošak poštarine.

5. Šta da radim ukoliko roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?
Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani ovde. Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas na 064/8496-666 ili na e-mail online@dexy.co.rs  kako bismo Vam poslali zamenu.

6. Da li je moguća isporuka van Srbije?
Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Republike Srbije.

7. Kako da znam da sam sigurno obavio poručivanje?
Kada kliknete na dugme „Poruči“ na Vaš e-mail će stići poruka sa svim stavkama koje ste poručili.

8. Uneo sam pogrešan podatak o sebi i tek kasnije uvideo grešku. Kako mogu to da ispravim?
Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici ''moj profil''. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

9. Poručeni artikal nije ispravan?
U slučaju kada artikal nije ispravan, molimo vas da nas u najkraćem mogućem roku kontaktirate na e-mail: online@dexy.co.rs. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar. Svi artikli koji se prodaju preko Dexy Co Kids online prodaje su novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji koja je naznačena u opisu i karakteristikama artikla. Takve artikle ćemo zameniti ili izvršiti povraćaj novca u zavisnosti od Vaše odluke. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla Dexy Co Kids d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla.