- Dexy Co Kids | Akcija & Cena
- Proizvodi
- Igračke
- Društvene igre i puzle
- Društvene igre
- ASMODEE DRUSTVENA IGRA PATCHWORK

Šifra artikla: CP287
U društvenoj igri Patchwork, dva igrača se takmiče ko će napraviti najestetičniji (i najviše poena) patchwork jorgan na svojoj ličnoj tabli dimenzija 9x9.
Da biste započeli igru, nasumično postavite sve zakrpe u krug i postavite marker odmah u smeru kazaljke na satu od zakrpe 2-1.
Svaki igrač uzima pet dugmića – valutu/poene u igri – i bira se igrač koji će započeti igru.
Tokom svog poteza, igrač ili kupuje jednu od tri zakrpe koje su u smeru kazaljke na satu od markeru ili preskače.
Da biste kupili zakrpu, platite cenu u dugmićima prikazanu na zakrpi, pomerite marker na mesto te zakrpe u krugu, dodajte zakrpu na svoju tablu za igru, a zatim pomerite svoj vremenski token na vremenskoj traci za broj polja jednak vremenu prikazanom na zakrpi.
Slobodni ste da postavite zakrpu bilo gde na svojoj tabli gde se ne preklapa sa drugim zakrpama, ali verovatno želite da ih uklopite što je moguće čvršće.
Ako je vaš vremenski token iza ili na vrhu vremenskog tokena drugog igrača, onda imate još jedan potez; u suprotnom, sada ide protivnik.
Umesto kupovine zakrpe, možete izabrati da preskočite; da biste to uradili, pomerite svoj vremenski token na polje odmah ispred vremenskog tokena protivnika, a zatim uzmite jedan dugmić iz banke za svako polje koje ste se pomerili.
Pored cene u dugmićima i vremenske cene, svaka zakrpa takođe ima 0-3 dugmića, i kada pomerite svoj vremenski token pored dugmića na vremenskoj traci, zarađujete "prihod od dugmića":
saberite broj dugmića prikazanih na vašoj ličnoj tabli za igru, a zatim uzmite toliko dugmića iz banke.
Štaviše, vremenska traka prikazuje pet zakrpa dimenzija 1x1, i tokom postavljanja igre, postavite pet stvarnih zakrpa dimenzija 1x1 na ta polja.
Ko god prvi prođe zakrpu na vremenskoj traci, uzima tu zakrpu i odmah je postavlja na svoju tablu za igru.
Pored toga, prvi igrač koji potpuno popuni kvadrat dimenzija 7x7 na svojoj tabli za igru dobija bonus pločicu vrednu 7 dodatnih poena na kraju igre. (Naravno, ovo se ne dešava u svakoj igri.)
Kada igrač preduzme akciju koja pomera njegov vremenski token na centralni kvadrat vremenske trake, uzima jedan konačan prihod od dugmića iz banke.
Kada oba igrača budu u centru, igra se završava i dolazi do bodovanja.
Svaki igrač dobija jedan poen po dugmiću u svom posedu, a zatim gubi dva poena za svaki prazan kvadrat na svojoj tabli za igru.
Rezultati mogu biti negativni. Igrač sa najviše poena pobeđuje.
Uzrast:8+
Da biste započeli igru, nasumično postavite sve zakrpe u krug i postavite marker odmah u smeru kazaljke na satu od zakrpe 2-1.
Svaki igrač uzima pet dugmića – valutu/poene u igri – i bira se igrač koji će započeti igru.
Tokom svog poteza, igrač ili kupuje jednu od tri zakrpe koje su u smeru kazaljke na satu od markeru ili preskače.
Da biste kupili zakrpu, platite cenu u dugmićima prikazanu na zakrpi, pomerite marker na mesto te zakrpe u krugu, dodajte zakrpu na svoju tablu za igru, a zatim pomerite svoj vremenski token na vremenskoj traci za broj polja jednak vremenu prikazanom na zakrpi.
Slobodni ste da postavite zakrpu bilo gde na svojoj tabli gde se ne preklapa sa drugim zakrpama, ali verovatno želite da ih uklopite što je moguće čvršće.
Ako je vaš vremenski token iza ili na vrhu vremenskog tokena drugog igrača, onda imate još jedan potez; u suprotnom, sada ide protivnik.
Umesto kupovine zakrpe, možete izabrati da preskočite; da biste to uradili, pomerite svoj vremenski token na polje odmah ispred vremenskog tokena protivnika, a zatim uzmite jedan dugmić iz banke za svako polje koje ste se pomerili.
Pored cene u dugmićima i vremenske cene, svaka zakrpa takođe ima 0-3 dugmića, i kada pomerite svoj vremenski token pored dugmića na vremenskoj traci, zarađujete "prihod od dugmića":
saberite broj dugmića prikazanih na vašoj ličnoj tabli za igru, a zatim uzmite toliko dugmića iz banke.
Štaviše, vremenska traka prikazuje pet zakrpa dimenzija 1x1, i tokom postavljanja igre, postavite pet stvarnih zakrpa dimenzija 1x1 na ta polja.
Ko god prvi prođe zakrpu na vremenskoj traci, uzima tu zakrpu i odmah je postavlja na svoju tablu za igru.
Pored toga, prvi igrač koji potpuno popuni kvadrat dimenzija 7x7 na svojoj tabli za igru dobija bonus pločicu vrednu 7 dodatnih poena na kraju igre. (Naravno, ovo se ne dešava u svakoj igri.)
Kada igrač preduzme akciju koja pomera njegov vremenski token na centralni kvadrat vremenske trake, uzima jedan konačan prihod od dugmića iz banke.
Kada oba igrača budu u centru, igra se završava i dolazi do bodovanja.
Svaki igrač dobija jedan poen po dugmiću u svom posedu, a zatim gubi dva poena za svaki prazan kvadrat na svojoj tabli za igru.
Rezultati mogu biti negativni. Igrač sa najviše poena pobeđuje.
Uzrast:8+
- NSZ
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
Neispravno unet broj rata. Mogući broj rata je od 3 do 23
Rata od
0.00
RSD
Cena I kalkulator su informativnog karaktera
Potrebna vam je pomoć?
Za više informacija ili pomoć u kupovini, slobodno nas kontaktirajte.

011/715-98-40
Pomoć
U društvenoj igri Patchwork, dva igrača se takmiče ko će napraviti najestetičniji (i najviše poena) patchwork jorgan na svojoj ličnoj tabli dimenzija 9x9.
Da biste započeli igru, nasumično postavite sve zakrpe u krug i postavite marker odmah u smeru kazaljke na satu od zakrpe 2-1.
Svaki igrač uzima pet dugmića – valutu/poene u igri – i bira se igrač koji će započeti igru.
Tokom svog poteza, igrač ili kupuje jednu od tri zakrpe koje su u smeru kazaljke na satu od markeru ili preskače.
Da biste kupili zakrpu, platite cenu u dugmićima prikazanu na zakrpi, pomerite marker na mesto te zakrpe u krugu, dodajte zakrpu na svoju tablu za igru, a zatim pomerite svoj vremenski token na vremenskoj traci za broj polja jednak vremenu prikazanom na zakrpi.
Slobodni ste da postavite zakrpu bilo gde na svojoj tabli gde se ne preklapa sa drugim zakrpama, ali verovatno želite da ih uklopite što je moguće čvršće.
Ako je vaš vremenski token iza ili na vrhu vremenskog tokena drugog igrača, onda imate još jedan potez; u suprotnom, sada ide protivnik.
Umesto kupovine zakrpe, možete izabrati da preskočite; da biste to uradili, pomerite svoj vremenski token na polje odmah ispred vremenskog tokena protivnika, a zatim uzmite jedan dugmić iz banke za svako polje koje ste se pomerili.
Pored cene u dugmićima i vremenske cene, svaka zakrpa takođe ima 0-3 dugmića, i kada pomerite svoj vremenski token pored dugmića na vremenskoj traci, zarađujete "prihod od dugmića":
saberite broj dugmića prikazanih na vašoj ličnoj tabli za igru, a zatim uzmite toliko dugmića iz banke.
Štaviše, vremenska traka prikazuje pet zakrpa dimenzija 1x1, i tokom postavljanja igre, postavite pet stvarnih zakrpa dimenzija 1x1 na ta polja.
Ko god prvi prođe zakrpu na vremenskoj traci, uzima tu zakrpu i odmah je postavlja na svoju tablu za igru.
Pored toga, prvi igrač koji potpuno popuni kvadrat dimenzija 7x7 na svojoj tabli za igru dobija bonus pločicu vrednu 7 dodatnih poena na kraju igre. (Naravno, ovo se ne dešava u svakoj igri.)
Kada igrač preduzme akciju koja pomera njegov vremenski token na centralni kvadrat vremenske trake, uzima jedan konačan prihod od dugmića iz banke.
Kada oba igrača budu u centru, igra se završava i dolazi do bodovanja.
Svaki igrač dobija jedan poen po dugmiću u svom posedu, a zatim gubi dva poena za svaki prazan kvadrat na svojoj tabli za igru.
Rezultati mogu biti negativni. Igrač sa najviše poena pobeđuje.
Uzrast:8+
Da biste započeli igru, nasumično postavite sve zakrpe u krug i postavite marker odmah u smeru kazaljke na satu od zakrpe 2-1.
Svaki igrač uzima pet dugmića – valutu/poene u igri – i bira se igrač koji će započeti igru.
Tokom svog poteza, igrač ili kupuje jednu od tri zakrpe koje su u smeru kazaljke na satu od markeru ili preskače.
Da biste kupili zakrpu, platite cenu u dugmićima prikazanu na zakrpi, pomerite marker na mesto te zakrpe u krugu, dodajte zakrpu na svoju tablu za igru, a zatim pomerite svoj vremenski token na vremenskoj traci za broj polja jednak vremenu prikazanom na zakrpi.
Slobodni ste da postavite zakrpu bilo gde na svojoj tabli gde se ne preklapa sa drugim zakrpama, ali verovatno želite da ih uklopite što je moguće čvršće.
Ako je vaš vremenski token iza ili na vrhu vremenskog tokena drugog igrača, onda imate još jedan potez; u suprotnom, sada ide protivnik.
Umesto kupovine zakrpe, možete izabrati da preskočite; da biste to uradili, pomerite svoj vremenski token na polje odmah ispred vremenskog tokena protivnika, a zatim uzmite jedan dugmić iz banke za svako polje koje ste se pomerili.
Pored cene u dugmićima i vremenske cene, svaka zakrpa takođe ima 0-3 dugmića, i kada pomerite svoj vremenski token pored dugmića na vremenskoj traci, zarađujete "prihod od dugmića":
saberite broj dugmića prikazanih na vašoj ličnoj tabli za igru, a zatim uzmite toliko dugmića iz banke.
Štaviše, vremenska traka prikazuje pet zakrpa dimenzija 1x1, i tokom postavljanja igre, postavite pet stvarnih zakrpa dimenzija 1x1 na ta polja.
Ko god prvi prođe zakrpu na vremenskoj traci, uzima tu zakrpu i odmah je postavlja na svoju tablu za igru.
Pored toga, prvi igrač koji potpuno popuni kvadrat dimenzija 7x7 na svojoj tabli za igru dobija bonus pločicu vrednu 7 dodatnih poena na kraju igre. (Naravno, ovo se ne dešava u svakoj igri.)
Kada igrač preduzme akciju koja pomera njegov vremenski token na centralni kvadrat vremenske trake, uzima jedan konačan prihod od dugmića iz banke.
Kada oba igrača budu u centru, igra se završava i dolazi do bodovanja.
Svaki igrač dobija jedan poen po dugmiću u svom posedu, a zatim gubi dva poena za svaki prazan kvadrat na svojoj tabli za igru.
Rezultati mogu biti negativni. Igrač sa najviše poena pobeđuje.
Uzrast:8+
Karakteristika | Vrednost |
---|---|
Kategorija | Društvene igre |
Težina specifikacija | 0 kg |
Brend | Asmodee |
Pol | univerzalno |
Uzrast | 8+ godina |
Kategorija | DRUŠTVENE IGRE |
Slični proizvodi
Društvene igre
GA934658
Deca će skakati od sreće dok se igraju sa Repicem Sargarepicem, najslađim zečićem na sv...
Cena
2.699,00
RSD
Dodaj u korpu Obrada
Društvene igre
G1499
Doživite Jenga uzbuđenje sa osvežavajućim preokretom u ovoj uzbudljivoj igri.
Igrači n...
Cena
3.699,00
RSD
Dodaj u korpu Obrada
Društvene igre
ZV16071
Fascikla sa 4 pregrade za Pokemone sadrži i šarenu naslovnu stranicu sa Pokemon motivim...
Cena
1.999,00
RSD
Dodaj u korpu Obrada
Društvene igre
CPAA1470
Takmičite se jedni protiv drugih dok pomažete majmunčetu da obnovi LEGO® Monkey Palace ...
Cena
4.999,00
RSD
Dodaj u korpu Obrada

ASMODEE DRUSTVENA IGRA PATCHWORK
Društvene igre
2.999,00
Izaberi količinu
2
1