Poručeni artikal nije ispravan?
Poručeni artikal nije ispravan?
Najčešća pitanja
06.10.2017.

Poručeni artikal nije ispravan?

U slučaju kada artikal nije ispravan, molimo vas da nas u najkraćem mogućem roku kontaktirate na e-mail: online@dexy.co.rs. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar. Svi artikli koji se prodaju preko Dexy Co Kids online prodaje su novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji koja je naznačena u opisu i karakteristikama artikla. Takve artikle ćemo zameniti ili izvršiti povraćaj novca u zavisnosti od Vaše odluke. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla Dexy Co Kids d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla.