Citroen DS
Popularna Ajkula, proizvodila se od 1955. do 1975. godine i ukupno je proizvedeno 1.455.746 vozila.
U Francuskoj je poznata pod nazivom Déesse, što u prevodu znači boginja.
Burago model na slici je u razmeri 1/32.
FIAT 500
Legendarni Italijan, jedan od prvih gradskih automobila, predstavljen je u junu 1957. i proizvodio do 1975.
Automobil je dizajnirao Dante Giacosa.
Nudio se sa tri različita motora: 479 cc, 499 cc i 594 cc. Prvi motor je imao snagu od 13 KS, drugi 17 KS, a treći 23 KS.
Uz doplatu, mogao je da se dobije i sa platnenim krovom sličnom onome koji je publika već videla na popularnom Citroenu 2CV.
Burago model na slici je u razmeri 1/43.
Citroen 2CV
Popularni Spaček, proizvodio se od 7. oktobra 1948. do 27.jula 1990. godine i ukupno je proizveden u više od 5 miliona primeraka.
Bio je zvezda mnogih filmova, urnebesno ga je vozila časna sestra u filmskom serijalu "Žandarmi iz Sen Tropea", a vozila ga je i Milena Dravić u čuvenoj komediji "Nije lako sa muškarcima".
U staroj SFRJ proizvodio se u Kopru i dostigao je kultni status.
Burago model na slici je u razmeri 1/32.
BMW 2002 tii (1972)
BMW 2002 tii je jedan od najslavnijih BMW modela i jedan od najboljih automobila 70-tih godina. Imao je dvolitarski redni 4 motor koji je razvijao 130 KS, a postojao je i slabiji model ti, koji je razvijao 120KS.
Od 0-100km 2002 tii je stizao za 9.3 sekundi a maksimalna brzina koju je mogao da razvije iznosila je oko 184 km na čas.
Burago model na slici je u razmeri 1/32.
Mini Cooper
Kod nas poznatiji kao "Mini Moris", iako se zvanično nikada nije tako zvao.
Smatran je britanskom ikonom šezdesetih godina.
Doneo je revolucionarno rešenje prostornosti, postavkom točkova na uglove karoserije, omogućeno je da se čak 80% njegove površine iskoristi za putnike i prtljag.
Zaljubljenici kažu: “Mini Moris” je kuća u malom - u njemu može da se prespava, a ako se izvade zadnja sedišta, tu može i da se kuva.
Burago model na slici je u razmeri 1/32.
Ford Capri
Ovaj lep i za to vreme, izuzetno moderan kupe, proizvodio se od 1969. do 1986.
Zamišljen je kao evropski ekvivalent američkom Fordu Mustangu.
Prodao se u skoro 1.9 miliona primeraka.
Interesantno, jedan od Kaprijevih modela - Ghia, koga je 1977. godine Del Boj kupio od Bojsija, dao je poseban šarm kultnoj britanskoj seriji "Mućke".
Na slici je model RS2600 u razmeri 1/32.
Njeno veličanstvo VW Buba
Od 1938. do 2003. godine ukupno je proizvedeno 21.529.464 komada, od toga 15.444.858 u Nemačkoj i oko 3.350.000 u Brazilu.
U staroj Jugoslaviji proizvodila se u fabrici TAS u Sarajevu, iz koje je u periodu između 1970. i 1976. godine, ukupno izašlo 31.667 Buba.
Kada je 2003. godine u Meksiku proizveden poslednji primerak, Buba je već bila najprodavaniji model nekog automobila u istoriji.
Burago model na slici je u razmeri 1/24.
Porsche 356B Cabriolet (1961)
Prvi automobil kompanije Porsche, proizvodio se kao kupe i kabriolet.
Proizvodnja je počela u Austriji 1948. gdje je napravljeno 50 automobila. Porsche-u je trebalo dve godine da napravi prvih 50 automobila.
1950. proizvodnja je premeštena u Nemačku i trajala je do 1965.
356 je proizveden u 76 000 primeraka. Pretpostavlja se da je otprilike pola proizvedenih automobila još uvek u voznom stanju.
Burago model na slici je u razmeri 1/24.