610 konjskih snaga i 560 Nm obrtnog momenta koji se prenose na sva četiri točka dovoljni su da 1422 kg teški Huracán poteraju od 0-100 km/h za samo 3.2 sekunde i do maksimalne brzine od 330 km/h.
Brojke i teorija su na njegovoj strani, ali pošto je prodaja počela tek pre nekih pola godine, teško je još uvek tvrditi da li će opravdati poziciju naslednika Gallarda i da li će ponoviti njegov uspeh. Jasno je do sada koliko je Huracán bitan korak u Lamborghinijevom istorijskom razvoju, a Bburago je još uvek jedini koji ga pravi u razmeri 1:18.
Da li je Bburago dorastao ovako bitnom zadatku? Naravno, pojaviće se mnogi resin proizvođači sa svojim izvedbama u svim potpuno imbecilnim bojama koje ne postoje u realnosti, a posle neku godinu vrlo verovatno i AutoART, ali obe varijante će biti nekoliko puta skuplje. A i ako ste pravi fan, kako sad da se čeka toliko dugo? Ja svakako ne mogu da čekam, i sreći nema kraja jer sam nabavio svoj primerak Huracána.
Iz bogate palete od 17 boja za pravi automobil, Bburago je odabrao četiri boje i to su Verde Mantis (perla bolimozak zelena), Giallo Midas (perla limun žuta), Bianco Canopus (mat bela/svetlo siva) i Grigio Nimbus (metalik srebrna). Kvalitet farbanja je uobičajen za Bburago, nije savršeno, ima narandžine kore, ali nije ni toliko loše. Moj primerak je ovaj srebrni i možda je najzahvalnija boja da istakne sve linije automobila. Kada se uzme lenjir u ruke, vrlo brzo dolazimo do zaključka da je razmera pogođena, što bi trebalo da zadovolji sve perfekcioniste među kolekcionarima.





Na prednjem delu automobila se ne dešava toliko toga da bi moglo mnogo da se pogreši. Kompleksni oblici prednjeg branika i grila u stilizovanom heksagonalnom obliku su dobro pogođeni ali rešetka ipak nije prava već je samo reljefna imitacija, što je i uobičajeno za ovaj cenovni rang modela. Znak i farovi su skroz pristojni, pogotovo kada uzmemo u obzir činjenicu da su sada sve svetlosne grupe na Huracánu LED. Ispod prednjeg poklopca imamo jedno veliko NIŠTA, kao i na pravom automobilu, jednu veliku plastičnu rupu. Otvaranje je dogleg ali se ne primećuje toliko. Veliki brisač šoferšajbne je izliven u plastici ali nije odvojen od svoje podloge, tako da nema mrdanja za njega.



Točkovi su skroz prijatno iznenađenje. Razmera je pogođena, prednji su 20" a zadnji 21" pa smanjeni na odgovarajuću razmeru, odlivak felne je precizan, tu je i minijaturni lambo logo, a na kleštima kočnica piše Lamborghini. Mali, ali classy momenti koji doprinose da model izgleda dosta skuplje i kvalitetnije. Ovaj put nema podesivih amortizera što jasno ukazuje na to da je model razvijan nevezano za sestrinsku kompaniju Maisto, i nekako mi je drago zbog toga.
Jedina zamerka u razmeri i nepogođenoj liniji je pozicija prednje osovine u odnosu na kabinu, gde se može videti da je taj razmak malčice veći nego što bi trebalo. Ovim dobijamo da je međuosovinsko rastojanje malo veće pa automobil gledano sa strane deluje nekako razvučenije. Ovo se vidi samo kada poredite model sa slikama pravog automobila, naravno. Prednje i zadnje lateralno poziciono svetlo je izvedeno u vidu diskretno ofarbanih oblika. Tu su, nije da nisu.


Vrata se dosta plitko otvaraju, verovatno da bi se postigli što manji zazori kada su zatvorena, ali se zatvaraju uz vrlo moćan osećaj punosti i nose jako lepo odrađene retrovizore. Cela bočna staklena grupa odlično izgleda i podseća na dragulj umetnut u ukupnu siluetu automobila (heksagonalna forma je i ovde ispraćena). Mali trouglasti prozor ispred retrovizora je nepotrebno predebelo oivičen crnom bojom, no šta je tu je... Usisnik je jednako moćan kao i na pravom automobilu a iznad je nalepnica sa ispisom LP610-4. Kvaka i poklopac rezervoara za gorivo su samo reljefno naznačeni, ali takve momente sebi dozvoljavaju i mnogostruko skuplji modeli te tome neću pridavati ama baš nikakav značaj.



Na pragu je velika nalepnica sa ispisom "Huracán" i najavljuje jednu solidnu unutrašnjost čak i za jedan Bburago. Svi najsitniji elementi su vrlo precizno izliveni i ofarbani, nalepnicom je predstavljen TFT monitor iza volana, a sam volan čak ima farbanje donjeg zaravnjenog dela kao simulaciju alkantare. Čak su i pojasevi jako lepo i precizno urađeni, kao na daleko skupljim modelima, to je za svaku pohvalu. Jedina zamerka u unutrašnjosti su pedale koje izgledaju kao da su hromirane, što je daleko od realnosti.




Poklopac motora je od providne plastike a ispod njega je motor koji se ne vidi toliko, mada kada se pogleda sa donje strane i kroz točkove, vide se detalji iako se do njih ne može direktno doći. Najveća zamerka na automobilu je isti taj poklopac koji se ne otvara skroz dole do farova kao na pravom automobilu, već taj neotvoreni deo sad štrči kao da je neki spojler. Zadnje svetlosne grupe su pričvršćene velikim pinovima a migavci su ofarbani, iako je možda bolje da su bili od providne plastike. Zadnji branik, difuzor i izduv izgledaju skroz korektno. Donja strana nema skoro nikakve detalje osim otvora ka motoru, i ispisa BBurago, Lamborghini Huracán LP 610-4, 11421 i 1/18 Made in China.
Sve u svemu, Bburago je uradio sasvim dobar posao ponudivši ovaj jako ekskluzivan model pre svih drugih po prilično atraktivnoj ceni. Za sve Lamborghini kolekcionare ovo je obavezna stavka u kolekciji, a za sve ostale svakako zanimljiv model vredan nabavke.
Na kraju, hteo bih da se zahvalim kompaniji Dexy Co na ovom modelu i da napomenem da ga uz kompletan ostatak Bburago asortimana možete kupiti u Dexy Co Kids prodavnicama širom Srbije.
Model testirao i tekst napisao: Matija Dagović